ثبت کلیه دریافت و پرداخت ها که مربوط به صندوق، بانک و تنخواه بوده و به انضمام عملیات های مربوط به چک. سوابق کاری این مجموعه گویای اعتبار ما می باشد که میتوانید در اینجا سوابق ما را مشاهده نمایید. همچنین برای مشاهده و مطالعه مطالب آموزشی به بخش وبلاگ مراجعه فرمایید.
چرا نرم افزار فروش خدمات قیاس
نرم افزار حسابداری پارمیس پرو، یک بسته نرم افزاری مالی برای کسب وکارهای کوچک و متوسط است که دارای نسخه های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی میباشد. این نرم افزار حسابداری دارای بخشهای مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و … است. شرکت پارمیس در این محصول، در عین وفاداری به اصول حسابداری، از رابط کاربری سادهای استفاده کرده است تا شما بتوانید با استفاده از این نرم افزار ، کلیه امور مالی کسب و کار خود را بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری مدیریت کنید. پیش از خرید نرمافزار با دموی رایگان هر چه بیشتر با نرم افزار آشنا شوید. زمانی که می گوییم کاربران می توانند از سرویس نصب برنامه در محل بهره ببرند، منظور نصب انواع ویندوز ها و نرم افزار هایی است که کاربران در سیستم های خود می توانند از آن استفاده کنند و به آن نیاز دارند.
پنل پیامک ارسال پیام تبلیغاتی وطرتحی سایت
ثبت اطلاعات تماسهای مرتبط مشتری(تماس تلفنی، پیامک، نامههای دریافتی و پست الکترونیک). سیستم پذیرش مشتریان در نرم افزار خدمات پس از فروش جهت ثبت پذیرش مشتریانی که درخواست بازدید، نصب، تعمیر، قراردادهای پشتیبانی و سرویسهای دوره ای، آموزش و یا سایر عملیات مرتبط با واحد خدمات را بر مبنای کارت گارانتی، شماره قرارداد و … دارند، طراحی گردیده است. به دانش الکترونیک مسلط باشد ، دوره های مربوط به تعمیر موبایل را گذرانده باشد ، تجربه ی لازم در تعمیرات موبایل داشته باشد ، دانش لازم در خصوص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه را داشته باشد.
- مشتری راضی سرمایه اصلی هر شرکت است، یکی از عوامل مهم در رضایت مشتری دریافت خدمات بهینه است.
- در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با ios، برنامه گوشی، تلفن همراه، android، خرابی گوشی، نصب برنامه موبایل، نرم افزار موبایل و…
- هنگامی که مشتری محصولی را خریداری می کند، ممکن است هزینه خدمات پس از فروش مانند برخی از خدمات خاص یا گارانتی تمدید شده را بپردازد.
- در ویژگی منحصر به فرد داشبورد مالی در نرم افزار حسابداری پرنس، شاخص های مهم و حیاتی که هر صاحب کسب و کار باید آن ها را به صورت دوره ای کنترل و بر اساس آن ها تصمیم گیری نماید به سادگی و با چند کلیک ساده نمایش داده می شود.
- تمامی نرم افزارها در بسترهای مختلف از کتابخانه هایی به عنوان پیش نیاز جهت انجام رویه های پردازش اطلاعات استفاده می کنند که در صورت عدم وجود داشتن این پیشنیازها نرم افزار طراحی شده با ارور مواجه شده و اصلا کار نخواهد کرد.
خدمات نرم افزاری به مجموعه اقداماتی که در راستای رفع مشکلات نرم افزاری و یا نصب آن ها انجام می شود می گویند. بعضی از دستگاه ها به دلایلی مثل آسیب دیدن هارد یا CPU و یا مقرون به صرفه نبودن هزینه تعمیرات موبایل حتی با داشتن علایم مشابه یک مشکل نرم افزاری، اگر تعمیر نشوند منطقی ترند. بروز مشکل در قطعاتی چون پردازنده، هارد، رم، کارت گرافیک، منبع تغذیه و … می تواند سیستم را از کار انداخته و یا باعث بروز مشکل در عملکرد سیستم شود. عیب یابی های سخت افزاری باید به شکل تخصصی صورت گیرد تا مشکل یک قطعه، قطعه دیگر را دچار آسیب نکند.
می دانیم که زندگی روزمره همه ما به دستگاه های الکترونیک بخصوص کامپیوتر و تجهیزات آن وابسته شده بنابراین عدم تاخیر و تعمیر کامپیوتر در کوتاه ترین زمان ممکن را از وظایف اصلی خود می دانیم و به آن توجه می کنیم. همواره برای تعمیر کامپیوتر شما از قطعات اصل و معتبر موجود در بازار استفاده می نماییم. فروش فارم و مزرعه قانونی استخراج رمز ارز و بیتکوین با کلیه امکانات و تجهیزات دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی داخل و خارج ساختمان و دور تا دور و تمام ج…
مرکز فناوری کوشا
محاسبه اجرت تعمیرکاران متناسب با تعریف فرمول انجام شده برای نماینده خدمات و تعمیرکار و با استفاده از انواع پارامترها از جمله نرخ مشتری، امتیاز، جمع صورتحساب و … انجام میپذیرد. بروزرسانی آخرین کارکرد دستگاه و نیز محاسبات هشدار مراجعات سررسید گذشته و یا مانده تا سررسید نیز بر اساس تنظیمات تعریف شده کاربر و مبتنی بر روز و یا کارکرد در این ماژول قابل پیگیری است. نمایش سوابق و آخرین وضعیت تعمیر دستگاه شامل قطعات مصرفی و خدمات ارائه شده در پذیرش مربوط روی دستگاه. آخرین پروسه عملیات تعمیر دستگاه، تحویل دستگاه است که با ثبت و نگهداری اطلاعات تحویل گیرنده، تحویلدهنده و زمان و تاریخ تحویل، پروسه عملیات تعمیر به اتمام میرسد.
تعمیر کامپیوتر خدمات کامپیوتر ️ سرویس کامپیوتر تهران
صدور کارت گارانتی از طریق زیر سیستم های انبار, فروش و همچنین صدور کارت گارانتی بر اساس اطلاعات دریافت از اکسل. اطلاعات ثبت شده در پذیرش به واحد برنامه ریزی عملیات ارجاع شده تا برنامه ریزی روزانه بر اساس تخصص تکنسین های نصب و تعمیر و یا نمایندگان خدمات توزیع مناسب شده و در کارتابل تکنسینها قرار گیرد. کدینگ دستگاهها که شامل ثبت و نگهداری اطلاعات(کدینگ سرویسها و خدمات، کدینگ عیوب، کدینگ تست، متعلقات و کدینگ دستگاهها و قطعات(قطعات دستگاه، خدمات مرتبط با دستگاه، عیوب دستگاه، الگوهای تست و اسناد و مدارک مرتبط با دستگاه) است . در این سیستم سازمان قادر است تا بدون کاهش سطح عملکرد نرم افزار در مواجهه با حجم بالای اطلاعات، به انجام امور حوزه خدمات پس از فروش سازمان بپردازد. با توجه به تنوع و گستردگی نیازهای سازمانها در حوزه مدیریت خدمات پس از فروش، این سیستم امکان سفارشیسازی بر اساس نیازهای خاص هر سازمان را فراهم میسازد. به همین دلیل است که بسته به نوع خدماتی که به عنوان مشتری دریافت میکنید، گزارشهای منظمی در اختیار شما قرار میگیرد.
در کنار این گستردگی میبایست از سیستمها و نرمافزارهایی استفاده کرد که یکپارچگی سازمان را حفظ کنند. در همین راستا نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام با سیستمهای یکپارچه مالی دارای ارتباط کامل است و این موضوع باعث تسریع فرآیندهای سازمانی میشود. سیستم مدیریت خدمات پس از فروش شرکت سامانه های مدیریت، امکان استفاده از گزارشات متنوع را برای مدیران سازمانها فراهم میآورد. امروزه خدمات پس از فروش، یکی از مهمترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمانها را بر اساس آن مورد قضاوت و ارزیابی قرار میدهند. بنابراین میتوان گفت، ارزیابی مشتریان از خدمات پس از فروش سازمانها، یکی از شاخصهای اساسی تصمیم، برای شروع یا ادامه ارتباط با یک سازمان است. اگر افزایش ارزش مشتری (Customer Lifetime Value-CLV) را به عنوان یکی از اهداف کلیدی کسبوکارها قلمداد کنیم، بیتردید تحقق آن بدون اتخاذ استراتژیهای اثربخش در حوزههای مختلف سازمان و عملیاتی نمودن آنها امکانپذیر نخواهد بود.
تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ و ارائه انواع خدمات نرم افزار لپ تاپ در محل توسط متخصصان حرفه شغل خدمات کامپیوتری ای امداد کامپیوتر. امروزه با گسترش ارتباط شبکه ای بالاخص ارتباط تحت وب نرم افزارهای تحت شبکه به شدت گسترش یافته اند. در دهه های قبل نهایت سیستم های کامپیوتری در شرکت ها و منازل تنها به محدود همان شرکت می شد و ارتباط خارجی تحت شبکه وجود نداشت ولی امروزه کمتر مکان و شرکتی را می تواتن پیدا کرد که از ارتباطات نت برخوردار نباشد.